Friday 20 October 2017

Forex Trading In India Rbi Guidelines For Nbfcs


Non-Banking Company - NBFC. NBFCs zostały oficjalnie zaklasyfikowane na podstawie ustawy Dodd-Frank jako spółki zajmujące się głównie działalnością finansową, gdy ponad 85 ich skonsolidowanych rocznych przychodów brutto lub skonsolidowanych aktywów finansowych w naturze Ta klasyfikacja obejmuje szeroki wachlarz firm oferujących podobne do banków usługi, w tym związki kredytowe, towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze rynku pieniężnego, zarządzający aktywami, fundusze hedgingowe, firmy private equity, systemy płatności mobilnych, mikrolenderski i kredytodawcy peer-to-peer. NBFC i banku Rise of Shadow. W 2007 r. NBFC otrzymały bankructwo banków cieniowych Paul McCulley, dyrektor Pacific Investment Management Company LLC PIMCO, opisujący rozwijającą się macierz instytucji wspierających łatwiejsze finansowanie kredytów, które doprowadziły do kryzysu kredytów hipotecznych podporządkowanych Inwestorzy bankierzy Lehman Brothers i Bear Stearns byli dwoma najbardziej znanymi bankami NBFC w centrum o f kryzys finansowy W wyniku kryzysu finansowego banki tradycyjne znalazły się pod ścisłą kontrolą przepisów, co doprowadziło do długotrwałego spadku akcji kredytowej To spowodowało, że niektóre instytucje pozabankowe, które mogły działać poza granicami bankowości. W dekadzie po kryzysie finansowym w latach 2007-08 NBFC rozwijały się w znacznej liczbie i różnym typie, odgrywając kluczową rolę w zaspokajaniu potrzeb kredytowych nienotowanych przez tradycyjne banki. Najszybciej rozwijający się segment sektora kredytów pozabankowych peer-to-peer Pożyczki P2P Wzrost wolumenów kredytów P2P sprzyjał siłom sieci społecznościowych, które przynoszą takich samych ludzi z całego świata, jak i pożyczki P2P, takie jak Lending Club Corp NYSE LC i mają na celu połączenie potencjalnych kredytobiorców z inwestorami chętnie inwestują swoje pieniądze w pożyczki, które mogą generować wysokie renty. Perspektywy kredytobiorcyP2P są zazwyczaj osobami, które w przeciwnym razie nie mogłyby kwalifikować ify dla tradycyjnej pożyczki bankowej lub którzy wolą prowadzić interesy z bankami niebankowskimi Inwestorzy mają możliwość budowania zróżnicowanego portfela pożyczek, inwestując małe sumy w wielu kredytobiorców Choć pożyczki P2P stanowią tylko niewielką część całości zaciągniętych pożyczek w Stanach Zjednoczonych, zyskała 65 razy większy od 2009 roku, wzrastając z miliona do 1 miliardów pożyczek do marca 2017.NBFCs prawo i praktyka. To było 2 lata od napisałem na tym blogu Witam wszystkich wszystkich jako trump Prezydencja wtrąca się do DC, mam nadzieję, że będzie bardziej regularna Mój kolega, Shradha Sachdev napisał ten doskonały artykuł na temat FDI w sektorze usług finansowych z Bar Bench, z pewną inspiracją i wkładem z twojej strony, to ja definiuję je w dosłowny sposób. Liberalizing FDI w usługach finansowych - potrzeba godziny. Tradycyjnie Indie miały dominujący sektor usług finansowych, ale znaczenie banków pozabankowych NBFC zostało uznane nie tylko jako jako uzupełnienie głównego nurtu bankowości w zaspokajaniu rosnących potrzeb finansowych sektora przedsiębiorstw, ale także w celu dostarczania kredytów niezorganizowanym sektorom i małym lokalnym kredytobiorcom. Ustawa RBI definiuje NBFC szeroko jako instytucję finansową, która jest pożyczaniem lub inwestowaniem lub zbieraniem pieniędzy w ramach jakiegokolwiek systemu lub porozumienia, ale nie obejmuje żadnych instytucji, które prowadzą działalność rolniczą, działalność przemysłową, handel i kupno lub sprzedaż nieruchomości jako podstawową działalność. Notyfikowanie NBFC dla gospodarki wzrosło skokowo z 8 4 w 2006 r. do ponad 14 w marcu 2017 r. 1 Jeśli chodzi o aktywa finansowe, NBFC osiągnęły znaczący wzrost - roczna stopa wzrostu CAGR na poziomie 19 lat w ciągu ostatnich kilku lat - w tym 13 kredytów ogółem i ma osiągnąć prawie 18 w roku 2018 19 2.Indyjski rząd rozumie, że wzrost przemysłowy jest niemożliwy w środowisku, w którym banki niechętnie finansują nowe przedsiębiorstwa. Pradhan M antri Mudra Yojana PMMY został uruchomiony z korzyścią dla dolnej części piramidowych przedsiębiorców Banks i NBFC-Micro Finance Instytucje poinformowały, że kwota ukarana w ramach PMMY osiągnęła około 100 000 crore INR do ponad 2 5 crore borrowers na początku lutego 2017, a docelowy w przyszłym roku wzrosła do 180 000 KRK. Aby uzupełnić różne inicjatywy, takie jak Make-in-India, Start-up India, Smart Cities, Obudowa dla wszystkich, rząd ogłosił znaczną zmianę w NBFC, liberalizując istniejące bezpośrednie inwestycje zagraniczne BIZ reżim w Indiach 4. Poza ograniczonym zakresem działań otwartych dla BIZ wcześniej 5 były inne wyzwań, przed którymi stoi Foe, działalność związana z zarządzaniem aktywami, mimo że technicznie opłata była traktowana jako działalność oparta na funduszach w celu kapitalizacji, przyciągając w ten sposób bardzo wysokie normy kapitalizacyjne związane z zagraniczną własnością Ponadto, ponieważ wykaz dozwolonych działań z obecnej listy nie t W szczególności dotyczy to działań inwestycyjnych, istniała luka prawna w odniesieniu do inwestycji bezpośrednich w NBFC prowadzących każdą działalność inwestycyjną. Oddzielnie, gdy większość zagranicznych banków centralnych NBFC utworzyła spółkę joint venture lub spółkę zależną, przyciąga dodatkowe wymagania w zakresie kapitalizacji, aby ten dodatkowy kapitał byłby konieczny przynoszone przez świeży wlew w rodzinie, a tym samym dalsze zakłócenie inwestycji zagranicznych na poziomie jednostki dominującej. Rozszerzenie działalności kwalifikującej się. Bezpośrednie inwestycje w NBFC nie ograniczają się już do 18 określonych czynności, ale zostały dozwolone we wszystkich kontrolowanych działaniach że dopóki NBFC podlega organowi regulacyjnemu, takim jak Bank Rezerw Indii RBI, Rada ds. Papierów Wartościowych i Giełd Indii SEBI, organ nadzoru i fundusz emerytalny PFRDA itp., zezwala się na pozyskiwanie 100 bezpośrednich inwestycji zagranicznych w drodze automatycznej, niezależnie od tego, czy działalności, którą wykonuje. Na przykład po uzyskaniu licencji na broszurę towarową zatwierdzone przez SEBI towarzystwo brokerskie nie będzie wymagało dalszej zgody ze strony Fundacji Promocji Inwestycji Zagranicznych FIPB na dokonywanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Prosze o zgodę rządową na dokonanie inwestycji zagranicznych będzie wymagane tylko w takich NBFC, które nie są regulowane lub gdzie tylko część działalności w zakresie usług finansowych podlega regulacji lub w przypadku wątpliwości co do nadzoru regulacyjnego 6. Do tej pory jedna z poważnych trudności, z którymi borykały się NBFC, podczas gdy zapraszano zagraniczne fundusze dotyczyło interpretacji dopuszczonych 18 działań. Usługi finansowe stanowiące sektor dynamiczny, charakter usług finansowych rozwijał się i nie istniała definicja ani podstawy do ustalenia usług, z których wyewoluowało 18 tych działań. Ponadto nie istniał żaden praktyczny ani wiarygodny mechanizm dla inwestorów, aby zadać pytania dotyczące kwestii, czy dana działalność jest objęta zakresem działalności dozwolone 18 działań Nie byłoby błędem powiedzieć, że ta ambigui Tymczasem sektor ten ma tendencję do świadczenia znacznej różnorodności graczy i przedsiębiorstw będących pośrednikami między bankowością mainstreamową a sektorami niezorganizowanymi. Pozwala to na znaczne zróżnicowanie graczy i firm, które są związane z inwestycjami w inne usługi finansowe. Rząd także zlikwidował minimalne wymogi dotyczące kapitalizacji w ramach polityki dotyczącej inwestycji bezpośrednich. 7.Podczas działalności NBFC podejmujących działania niebędące funduszami 8 miały obowiązek spełnienia minimalnej kapitalizacji w wysokości 0 mln USD z góry, przedsiębiorstwa podejmujące działania związane z funduszami były zobowiązane do przestrzegania z następującymi wymaganiami. i USD 0 5 milionów na FDI do 51, które mają być z góry. ii 5 milionów USD dla FDI powyżej 51 i maksymalnie 75, które mają zostać z góry uwzględnione. iii 50 milionów USD dla BIZ powyżej 75, z czego 7,5 miliona USD zostanie podniesione z przodu, a saldo, które mają zostać wprowadzone w ciągu 24 miesięcy. Było to oprócz i niezależnie od wymagań minimalnej kapitalizacji ustalonych przez odpowiednie regulacje sektorowe władza Ponadto nieuczciwe było poddawanie usług bankowych i usług powierniczych podobnym normom kapitalizacji bez uwzględnienia środowiska rynkowego i inwestycyjnego. Aby wyeliminować nędzny wymóg przestrzegania wielokrotnych norm kapitalizacji, polityka FDI nie przewiduje minimalnych wymogów kapitałowych Oznacza to, że NBFC musiałaby odpowiadać wymaganiom kapitałowym ustalonym, jeśli w ogóle, przez właściwy sektorowy organ regulacyjny. Minimalne wymogi kapitalizacji będą podejmowane przez rząd w odniesieniu do NBFC, gdy podnoszą FDI są objęte ścieżką zatwierdzającą. widok przekazywania lub wymiany depozytów zagranicznych przez osobę fizyczną Poza Indiami trzynastą poprawkę dotyczącą zmian w odniesieniu do działań, które są regulowane przez określony akt, limity inwestycji zagranicznych ogranicza się do takich limitów, jakie mogą zostać określone w odpowiednim akcie 9. Wpływ tej zmiany można uzyskać lepiej poprzez analizę normy kapitalizacji określone przez właściwe organy regulacyjne w odniesieniu do niektórych wspólnych usług sektora finansowego. R 20 mln EUR jako fundusz własny netto NOF wymagane dla niebankowych przedsiębiorstw finansowych do rozpoczęcia lub prowadzenia działalności pozabankowej instytucji finansowej, z wyjątkiem przypadków, gdy inaczej Bank wyznacza specyficzny wymóg dotyczący NOF. 1 Każdy stosowany NBFC utrzymuje minimalny współczynnik kapitału składający się z kapitału kategorii I i kapitału drugiej kategorii, który nie będzie niższy niż 15 procent sumy aktywów ważonych ryzykiem w bilansie oraz wartości skorygowanej ryzykiem pozycji pozabilansowych. 2 Kapitał kategorii I w odniesieniu do obowiązujących NBFC innych niż NBFC-MFI i IDF NBFC w dowolnym momencie nie może być krótszy niż 8 5 do 31 marca 2017 r. I 10 r. Do 31 marca 2017 r. 3 Obowiązujące NBFC zaangażowane głównie pożyczki na złotą biżuterię takie pożyczki obejmujące 50 procent lub więcej ich aktywów finansowych utrzymają minimalny poziom kapitału l na poziomie 12 procent. Nie ulega wątpliwości, że dalsze inwestycje przez NBFC mające FDI będą podlegały odpowiednim przepisom sektorowym i przepisom o zarządzaniu walutą Przekazywanie lub wydawanie zabezpieczeń przez osoby zamieszkałe poza Indiami, 2000, w stosownych przypadkach 12. Zagadnienia związane z interpretacją Kontynuacja. Wydaje się, że brak jest jasności co do tego, czy działalność usług finansowych musi być regulowana, czy też potrzebuje tego podmiot aby licencjodawca zezwalał na skorzystanie z automatycznej trasy. Jeśli np. menedżer AFI jest regulowany przez SEBI zgodnie z przepisami o alternatywnych funduszach inwestycyjnych SEBI w 2017 r., mimo że podmiot i sam nie jest licencjonowany przez SEBI. Ponadto doradcy zastanawiają się nad tym, czy powyższe warunki można uznać za warunki skuteczności powiązane z FDI, dzięki czemu LLP zaangażowani w usługi finansowe nie kwalifikują się do otrzymania BIZ Nie wiadomo, czy menedżer AFI został włączony jako LLP może mieć dowolną inwestycję zagraniczną 13. Dodatkowo, nie ma jednolitej akceptacji definicji usług finansowych w kontekście indyjskim Definicja NBB dla RBI obejmuje niektóre podmioty i szereg innych działań reguluje SEBI i inne organy regulacyjne Tradycyjne indyjskie instytucje świadczące usługi finansowe, takie jak: nidhis, chit fundusze itd. są ograniczone, a nie regulowane przez ogólne organy regulacyjne, takie jak Ministerstwo Spraw Korporacyjnych. Podczas gdy powyższe pytania pozostają do rozstrzygnięcia, wiele usług finansowych, takich jak fundusze inwestycyjne, programy zbiorowego inwestowania, fundusze długów infrastrukturalnych, które pozostały w dużej mierze niedostępne przez zagranicznych inwestorów dokładnie ze względu na brak przejrzystości w SE w tym 18 otwartych na inwestycje, są obecnie otwarte na inwestycje zagraniczne Wraz z niedawną liberalizacją norm BIZ Indie starają się rzeczywiście przyczynić się do wzrostu gospodarczego i rozwoju poprzez umożliwienie penetracji sektora usług finansowych w celu wspierania małych i mikroprzedsiębiorstw Nawet przedsiębiorstwa o niskiej wartości netto być w stanie skorzystać z dobrze finansowanych NBFC. W niepewnej globalnej gospodarce wywodzącej się z Brexit z członkostwa w Unii Europejskiej, zbliżających się wyborach w USA i spowolnienia w chińskiej gospodarce, sektor usług finansowych w Indiach uwagę inwestorów globalnych, które będą zwabione zliberalizowanym systemem FDI. 1 dostęp do dnia 04 października 2017 r. 2 dostęp do dnia 04 października 2017 r. 3 sid 49 ssid 139 rbyear 2017 dostęp do dnia 4 października 2017 r. 4 Powiadomienie RBI nr FEMA 375 2017-RB z dnia 9 września 2017 r. Opublikowane w Dzienniku Urzędowym Rządu Indie Nadzwyczajne Część II, Sekcja 3, Podsekcja z dnia 09 09 2017 - E. 5 Poprzednia BIZ została dopuszczalna na 1 bankowość komercyjną, 2 na pisanie, 3 usługi zarządzania portfelem, 4 doradztwo inwestycyjne, 5 brokerów, 6 aktywów zarządzanie finansami, 7 kapitał venture, 8 usług powierniczych, 9 factoring, 10 agencji ratingowych, 11 finansowanie leasingu, 12 finanse mieszkaniowe, 13 pośrednictwo w handlu forex, 14 karty kredytowej, 15 zmiana pieniądza, 16 mikro kredyt 17 kredyt wiejski i 18 doradztwo finansowe . 6 Paragraf F 8 1, podpunkt 2 Powiadomienia RBI nr FEMA 375 2017-RB z dnia 9 września 2017 r. 7 Paragraf F 8 1, podpunkt 1 Powiadomienia RBI nr FEMA 375 2017-RB z dnia 9 września 2017 r. 2017. 8 Działania oparte na funduszu niefinansowym to doradztwo inwestycyjne, b doradztwo finansowe, c brokera walutowego, d zmieniające się firmy i agencje ratingowe. 9 Paragraf F 8 1, podpunkt iii Powiadomienia RBI nr FEMA 375 2017-RB z dnia 9 września 2017 r. 10 SEBI Okólnik nr CIR MRD DRMNP 36 2017 z dnia 19 grudnia 2017 r. 11 Okólnik nr MCX MEM 138 2017 z kwietnia 11, 2017. 12 Paragraf F 8 1, podpunkt iv zgłoszenia RBI nr FEMA 375 2017-RB, z dnia 9 września 2017 r. 13 dostęp do dnia 06 października 2017 r. Wieczorem, 28 maja 2017 r. Z powrotem z więcej. I am zamieszczanie po prawie sześciu miesiącach - w międzyczasie przeniosłem się do kancelarii i mam nowy pakiet obowiązków Moje skupienie się na NBFC w pracy zmniejszyło się niewiele, ale nadal monitoruję ten sektor. Wśród ciekawych wydarzeń znajduje się moratorium RBI dotyczące rejestracji nowe NBFC ustanowione przez Pierwsze dwumiesięczne Oświadczenie Polityki Pieniężnej w latach 2017-15 Było to z uwagi na to, że prawo dotyczące NBFC należało do całkowitego remontu, który pozostaje w toku. RBI wydało już powiadomienie dotyczące fuzji i przejęć przejęcia z udziałem banków NBFC Dokonuje się teraz transakcji fuzji i przejęć do NBFC, czy depozyt akceptuje lub nie wymaga uprzedniej zgody RBI Uzasadnieniem tego podejścia jest zapewnienie, że jednostka przejmująca nabywcy po przejęciu fuzji jest osobą właściwą i odpowiednią posiadającą niezbędne kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej NBFC, a tak, że transakcja nie narusza interesu publicznego ani interesu deponentów. Co ciekawe, powiadomienie RBI definiuje kontrolę mającą takie samo znaczenie w przepisach o przejęciu SEBI. Dlatego każdy rodzaj kontroli nad decyzjami o zarządzaniu i polityce spółki, czy poprzez akwizycje lub za pomocą innych środków, takich jak porozumienia o udziałowcach, mogłyby podlegać wymogowi zatwierdzenia przez RBI, a nawet nabycie udziałów mniejszościowych w NBFC może podlegać kontroli, jeśli towarzyszą im znaczące prawa przyznane inwestorzy nabywcy poprzez rezerwy ochronne, takie jak nominacje do zarządu, prawa kworum, prawo weta itp., które mogą być zawarte w akcjonariuszach lub w podobnych umowach lub w statucie spółek Innymi słowy, wymóg zatwierdzenia może być wywołany nie tylko w przypadku bezwarunkowego nabycia lub przejęcia, ale również inwestycji, któremu towarzyszą znaczne prawa ochronne inwestorzy. 13 grudnia 2017 r. Zajmuje się emisją obligacji na papierach wartościowych w NBP. NBP gromadzi emisję pieniędzy poprzez emisję papierów dłużnych, w tym obligacji w drodze emisji publicznej lub emisji prywatnej. W przypadku publicznej emisji takich papierów wartościowych instytucje i instytucje inwestorzy detaliczni mogą uczestniczyć w Private placement, z drugiej strony, mogą obejmować inwestorów instytucjonalnych. RBI zauważył, że NBFC ostatnio pozyskiwały środki od detalistów na dużą skalę, w drodze prywatnego lokowania, w szczególności poprzez emisję obligacji. W związku z tym RBI wydane wytyczne w tym zakresie, które wymagają, aby NBFC wydzieliły takie emisje, a także miały na celu zwrócenie NBFC na równi z innymi podmiotami finansowymi w odniesieniu do prywatnego składania ofert, ograniczając maksymalną liczbę abonentów do czterdziestu dziewięciu, których obecnie pułap inwestorów przewidzianych przez ustawę o spółkach z 1956 r. na prywatne emisje, nie dotyczy NBFC. Ponadto niektóre wyjaśnienia są również w odniesieniu do zabezpieczenia w przypadku emisji obligacji i traktowania niezabezpieczonych obligacji jako depozytów publicznych. W dalszej kolejności przedstawiciele przemysłu RBI dokonał następujących odrębnych wytycznych. a Instrukcje dotyczące minimalnej luki pomiędzy dwoma kolejnymi emisjami prywatnie umieszczonych NCD nie będą natychmiast uruchamiane. Decyzja w sprawie odpowiedniej minimalnej różnicy czasowej zostanie podjęta przez RBI w odpowiednim czasie NBFC, w międzyczasie zaleca się wprowadzenie przed zamknięciem działalności w dniu 30 września 2017 r. Rada zatwierdziła politykę planowania zasobów, która między innymi powinna obejmować horyzont planowania i okresy prywatnego umieszczania. b Biorąc pod uwagę obowiązki głównych dealerów w odniesieniu do rynku G-Sec, zdecydowano, że przepisy powyższych wytycznych nie mają zastosowania do głównych dealerów. c Ograniczenia zawarte w paragrafie wskazują, że NBFC wystawia emisje obligacji wyłącznie w celu wypłaty środków we własnym bilansie, a nie w celu ułatwienia żądań zasobów finansowych podmiotom powiązanym z firmami z grupy kapitałowej, nie mają zastosowania do podstawowych spółek inwestycyjnych. d Postanowienia pkt B Załącznika do wspomnianego okrągłego tzn. NBFC zapewniają, aby we wszystkich punktach terminowych wyemitowane obligacje, w tym krótkoterminowe NCD, zostały w pełni zabezpieczone. W takim przypadku, na etapie wystawienia, zabezpieczenie jest niewystarczające nie zostaną utworzone, wpływy z emisji zostaną umieszczone w depozycie powierniczym do czasu utworzenia zabezpieczenia, które w każdym przypadku powinno wynosić jeden miesiąc od daty emisji, nie ma zastosowania do długu podporządkowanego, zgodnie z definicją na podstawie ust. 2 1 xvii Finansów niebankowych Przyjmowanie non-deposit lub holdingów normy ostrożnościowe Reserve Bank Directions, 2007. e Ponadto ustęp 1 i może być odczytywane w następujący sposób private placement oznacza publiczne oferowanie NCD przez NBFC do takiej liczby wybranych abonentów i takie kwoty subskrypcji, okresowo określany przez Bank Rezerwy. Okólniki MasterRBI. Jak zwykle zwracano się do RBI z poprawionymi okólnikami głównymi w dniu 1 lipca 2017 r. Obiegi główne dotyczące NBFC są powiązane z nią e. My dowiedziałem się, że kolega, Jay Jay Thakur, CA wskazał na blogu indyjskiego prawa korporacyjnego, że RBI wysłał niedawno do tysięcy firm pytających, czy są NBFCs, a jeśli tak, dlaczego nie zarejestrowali się To niepokojące, ponieważ jeśli firma jest NBFC i nie zarejstrowała, pociąga za sobą poważne konsekwencje dla Spółki i jej dyrektorów ds. dyrekcji Na przykład prawo przewiduje minimalną i obowiązkową karę za rok bez rejestracji jako NBFC. W dniu 11 czerwca 2017 r..NBFCs nie mają być partnerami - wyjaśnienia. RBI zauważył, że niektóre NBFC posiadają znaczne inwestycje w przyczynianie się kapitału do firm partnerskich W związku z ryzykiem związanym z NBFC powiązanymi z firmami partnerskimi w drodze okólnika z dnia 30 marca 2011 r. RBI zabroniło NBFC z tytułu wnoszenia kapitału do jakiejkolwiek firmy partnerskiej lub bycia partnerem w spółkach powiązanych W przypadku istniejących partnerstw, NBFC zaleca się starania o wcześniejszą emeryturę z par. terytorialnie. W drodze okólnika z dnia 11 czerwca 2017 r. wprowadzono pewne dodatkowe wyjaśnienia. a Zakaz firm partnerskich obejmie również LLP w zakresie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. b Powyższy zakaz ma również zastosowanie w odniesieniu do stowarzyszeń osób, które mają charakter podobny do spółek partnerskich. RBI doradza NBFC, które już przyczyniły się do stowarzyszenia osób należących do LLP lub jest partnerem stowarzyszenia LLP osób poszukujących wcześniejszej emerytury od takich stowarzyszeń osób prawnych w LLP Logicznie, ograniczenia te mają na celu zapobieganie niekorzystnemu wpływowi na niebanujący sektor finansowy. W drodze okólnika z dnia 1 kwietnia 2017 r. RBI powiadomiło odrębne ramy regulacyjne dotyczące wprowadzania CIC do działalności ubezpieczeniowej Wcześniej CIC podlegały wytycznym mającym zastosowanie do NBFC w okólniku z dnia 30 czerwca 2000 r. wydanym przez RBI. W odniesieniu do tego okólenia, takie CIC zarejestrowane w RBI, które spełniają kryteria kwalifikowalności, o których mowa poniżej, mogą tworzyć spółki joint venture w celu prowadzenia działalności ubezpieczeniowej z udziałem ryzyka, z zastrzeżeniem pewnych zabezpieczeń s Kryteria kwalifikujące uczestnika wspólnego przedsięwzięcia są następujące, zgodnie z najnowszym dostępnym, zbadanym bilansem. Fundusz będący własnością CIC nie może być niższy niż 5 000 000 000 SEK. b Poziom aktywów niekwalifikujących netto nie może przekroczyć jednej z całkowitych zaliczek. c CIC powinien mieć stały zysk netto w ciągu trzech kolejnych lat. d Dane dotyczące działalności filii, jeśli występują, zainteresowanych CIC powinny być sati sfactory. e CIC będzie zgodny ze wszystkimi mającymi zastosowanie przepisami, w tym postanowieniami okólnika głównego dotyczącego ram prawnych dla głównych firm inwestycyjnych z dnia 2 lipca 2017 r., wydanego przez Okrąg Główny RBI CIC. Gdy nie określono limitu inwestycji, wspomniane zgłoszenie maksymalnego udziału kapitałowego, który taka CIC może posiadać w spółce joint venture, będzie zgodna z zatwierdzeniem Uregulowania i Rozwoju Urzędu Nadzoru. Ponadto członkowie NBFC w grupie lub poza grupą nie mogą uczestniczyć w spółce ubezpieczeniowej na zasadach udziału w ryzyku a zatem nie są zobowiązane do zapewnienia bezpośredniego lub pośredniego wsparcia finansowego dla przedsięwzięcia ubezpieczeniowego W ramach grupy CIC mogą inwestować do 100 kapitałów własnych towarzystwa ubezpieczeniowego na zasadzie pojedynczej lub w ramach wspólnego przedsięwzięcia z innymi podmiotami niefinansowymi w grupy CIC nie mogą prowadzić działalności ubezpieczeniowej w charakterze agentów Dalsze CIC nie mogą prowadzić działu ubezpieczeniowego Zgodnie z tym okólnikiem wszystkie CIC zarejestrowane w RBI wchodzące w skład działalności ubezpieczeniowej jako inwestorzy lub na podstawie uczestnictwa w ryzyku będą musiały uzyskać uprzednią zgodę na CIC RBI wyłączone z rejestracji w CIC RBI innych niż systemowo ważne CIC, jako zgodnie z Powiadomieniem o Ubezpieczeniu CIC, pod warunkiem, że takie CIC spełniają wszystkie niezbędne warunki zwolnienia na podstawie CIC Master Circular. Regulations in India. Indian Capital Markets są regulowane i monitorowane przez Ministerstwo Finansów , Rada Papierów Wartościowych i Giełd Indii oraz Bank Rezerw Indii. Ministerstwo Finansów reguluje za pośrednictwem Departamentu Spraw Gospodarczych - Rynków Kapitałowych Podział jest odpowiedzialny za sformułowanie polityk związanych z uporządkowanym wzrostem i rozwojem rynków papierów wartościowych, tj. akcji, długów i instrumentów pochodnych, jak również chronić interes inwestorów W szczególności, jest odpowiedzialny za reformy instytucjonalne na rynkach papierów wartościowych. budowanie organów regulacyjnych i rynkowych. wzmocnienie mechanizmu ochrony inwestorów, a także zapewnienie skutecznych ram prawnych dla rynków papierów wartościowych. Departament zarządza prawodawstwem i zasadami ustanowionymi w ustawie o podatku dochodowym z 1996 r. Ustawa o regulacjach prawnych, z 1956 r. I. Rada ds. Bezpieczeń stwa i ZarzĘ ... dzania Giełdami Indii, Rada ds. Bezpieczeń stwa Bezpieczeń stwa w Indiach. SEBI. Rada Papierów Wartoś ciowych i Giełd Indii SEBI jest organem regulacyjnym utworzonym na mocy ustawy SEBI z 1992 r. I jest głównym organem regulującym wymianę giełdową w Indie Główne funkcje SEBI obejmują ochronę interesów inwestorów, promowanie i regulowanie indyjskich rynków papierów wartościowych Wszyscy pośrednicy finansowi dopuszczeni przez swoich organów regulacyjnych do udziału w indyjskich rynkach papierów wartościowych podlegają przepisom SEBI, niezależnie od tego, czy krajowi lub zagraniczni inwestorzy portowi portugalskiego muszą zarejestrować się w DDP w celu ich części na Rynku Indyjskim. Reserve Bank Indii RBI. The Bank Rezerwy Indii RBI podlega Rezerwy Bank of India Act, 1934 RBI jest odpowiedzialny za realizację polityki pieniężnej i kredytowej, wydawaniu not waluty, będąc bankierem dla rządu , regulator systemu bankowego, kierownik ds. wymiany walutowej i regulator systemów rozrachunku płatności, nieustannie dążąc do rozwoju indyjskich rynków finansowych RBI reguluje rynki finansowe i systemy poprzez różne przepisy prawne Reguluje rynki walutowe za pośrednictwem ustawy o zarządzaniu walutą , 1999.Narodowe regulacje dotyczące zasad i przepisów NSE. W roli uczestnika rynku papierów wartościowych NSE jest zobowiązane do określania i wdrażania zasad i przepisów regulujących rynek papierów wartościowych Niniejsze zasady i przepisy obejmują rejestrację członków, notowanie papierów wartościowych, monitorowanie transakcji , przestrzeganie przez członków przepisów SEBI RBI, ochrona inwestorów itp. NSE ma zestaw reguł i przepisów mających zastosowanie w odniesieniu do każdego z jego segmentów handlowych NSE jako podmiot regulowany przez SEBI podlega regularnym kontrolom przez nich w celu zapewnienia zgodności. Powiązane linki. Zaprowadzenie na rynek. Get analizy rynku w czasie rzeczywistym. RBI pozwala NBFCs handel walutami futures. Press Zaufanie do Indii Indie Mumbai 09 sierpnia 2010 09 13 PM IST. Bank Rezerw Indii RBI obecnie zezwala na non-bankowe firmy finansowe NBFC do handlu kontraktami terminowymi na waluty, dając im możliwość zabezpieczenia ryzyka związanego z kursem walut . Jednostki te będą handlowały tymi instrumentami jedynie w celu zabezpieczenia ich ekspozycji walutowych, apex bank stwierdził w powiadomieniu. Zdecydowano, że NBFC mogą uczestniczyć w wyznaczonych walutowych kontraktach terminowych uznawanych przez Sebi jako klientów, z zastrzeżeniem wytycznych RBI , tylko w celu zabezpieczenia ich podstawowych ekspozycji walutowych, bank centralny stwierdził w okólniku. Kontrakty terminowe futures odnoszą się do umowy wymiany jednej waluty dla r inna data i cena W chwili obecnej handel jest dozwolony w dolarach amerykańskich, w euro, w funtach i jenach z rupią. RBI powiedział ponadto NBFCs musiałby ujawnić w bilansach wszystkie transakcje przeprowadzone w tym względzie. Główsze dla zapasy NBFC o nowych normach dla małych banków. Mubai, 28 listopada. Akcje banków niebankowych NBFC w piątek zamknął do 4 procent więcej, ponieważ RBI zaprezentowała ostateczne wytyczne dotyczące tworzenia małych finansów i płatności banki. NBFCs i SKF Microfinance - samodzielna instytucja finansująca NBFC - ubiegają się o licencje na rozpoczęcie małych banków finansowych, ponieważ bank centralny zezwolił im na prowadzenie wszystkich operacji w Indiach Wśród zasobów NBFC, które odnotowały znaczne umocnienie, należą finansowanie Sundaram Finance procent 4 10, Shriram Transport Finance 3 96 Muthoot Finance 3 57, Manappuram 3 52 i SREI Infrastructure Finance 2 81.SKS Udziały mikrofinansowe zamknięte 2 38% wyższe Udziały IDFC, które uzyskały zasada owalny z RBI w kwietniu, aby przekształcić się w banku z jego obecnego statusu NBFC, wzrósł także o 3 14 procent. Zgodnie z wytycznymi RBI dotyczącymi uruchamiania małych finansów, uprawnieni promotorzy będą obejmować osoby z rezydentami, posiadające odpowiednie doświadczenie w zakresie bankowości i finansów , a firmami i społeczeństwami Istniejące NBFC, instytucje mikrofinansowe i banki lokalne mogą również zdecydować się na konwersję na małe banki. Nie większe. RBI powiedział propozycje dużych podmiotów sektora publicznego i domów przemysłowych i biznesowych, w tym promowanych przez nie banków centralnych, nie bę dĘ ... rozrywane dla małych banków Banki te mogĘ ... być uruchamiane z minimalnym wypłaconym kapitale własnym w wysokości 100 crore. Mały bank bę dzie przede wszystkim podjĘ ... ć podstawowe działania bankowe w zakresie przyjmowania depozytów i pożyczki na sekcje niezasysłane i nieobsługne, w tym małe jednostki biznesowe, a marginalni rolnicy, mikro i małe gałęzie przemysłu oraz niezorganizowane podmioty sektora Mały bank będzie musiał wydłużyć 75 per ce nt kredytu dla sektorów kwalifikujących się do udzielania pożyczek sektorowych RBI powiedział, że otrzyma wnioski o rozpoczęcie małych banków finansowych i płatniczych do dnia 16 stycznia 2017 r. Artykuł opublikowano 28 listopada 2017 r. Pobierz więcej swoich ulubionych wiadomości dostarczone do Twojej skrzynki odbiorczej. NEVER przegap najnowsze wiadomości, które otrzymamy w Twojej skrzynce odbiorczej.

No comments:

Post a Comment